我女友原來....唉!相信每個男人都一定會介意既野!



今日我問我女友....問佢你幾時第一次做過幾多次愛!
佢話中三第一次!同之前條仔行左年半....一星期一次....
甘都起碼過百次!
我本新都系諗住20次之內
一聽到我真系吾知可以講咩好!
我既第一次系比左佢....因為我好清楚我自己系真心真意愛佢!
但系我一諗到我女友竟然比人搞過甘多次!
一諗到!就覺得佢永遠都吾會屬於我!
唉!我同佢一齊左半年,我吾系一個要求做愛既男人!
做吾做對我黎講都系冇所謂!我只系想一心去愛你錫你養你同你一生一世!
我知道佢其實系5年之內拍過10幾次拖....我其實吾介意!
但系....我都系一個男人黎!我一諗到我竟然食佢之前D仔既口水尾!幾百次真系太過份拉!
我真系接受吾到!我其實好想去試去迫自己接受佢既過去!佢系我第一個鐘意既人!
我連我自己都吾明白點解自己會甘介意!
當佢講完之後...佢都覺得我介意!我吾想佢吾開心!
我呢一刻凈系可以扮冇野!
知道左呢件事之後,,,,我有諗過我吾會再錫佢(再咀)吾會再同佢咩咩!
吾知點解我反而覺得自己好核特!我吾想甘做!
但系我真系吾敢再去同佢做呢D野!我同佢一齊左半年都搞左3次都冇!
我同你一齊吾系因為性!系我真系愛你!
相信各位男性都難接受甘誇張既數目!亦都可能只系我小毛見大毛!
我吾知自己可以點算好!
我真系好想可以照顧佢一世.....但系我以後吾會再掂佢....我已經對佢既肉體死心!
但系我仲好愛佢!點算好!
我真系好介意!唉!點解!

沒有留言:

張貼留言